I denne seksjonen

Del siden

Avaya kurs

EMEA_AvayaAward_ThreeHeaderBanner

Bli en ekspert på Avaya nettverksløsninger, kommunikasjonssystem, applikasjoner og tjenester med våre praktiske opplæringsløsninger. Global Knowledge er utnevnt til Avaya Learning Partner og leverer kurs av høyeste kvalitet.

Gjennomføring av de mange lab-øvelsene i Global Knowledge-labene vil forbedre dine kunnskaper og evner i dine daglige aktiviteter, og de er også en god forberedelse til eksamenene som gir de ulike Avaya ACIS & ACSS-bevisene. Vi tilbyr en rekke utstyrslaber som kan benyttes til å støtte leveringen av Avaya-kurs. Labene har de nyeste versjonene av Avayas programvare men tidligere versjoner kan installeres på forespørsel.

EMEA_Call_To_Action_WebButton2

Skjul alle resultater

Metode

Contact Center

Contact Center
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Contact Center Support (5C00030K)
Avaya Aura Contact Center Administration (5C00070K)
Avaya Aura Contact Center Orchestration Designer Scripting Administration (5C00080K)
Voice
Avaya Aura Contact Center Implementation (4C00020K)
Avaya Aura® Call Center Elite Implementation and Maintenance (5C00091I)

Messaging

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)

Small Medium Enterprise (SME)

Voice
IP Office Technical Basic Implementation Workshop (10S00005K)

Unified Communication

Voice
CM/CM Messaging-Embedded Implementation (4U00030K)
Session/System Manager Implementation (4U00040K)
Avaya Aura® Session and System Support (5U00050K)
Avaya Aura® Communication Manager and Admin (5U00051K)
Integration of Avaya Aura® Core Components (7120C)
Troubleshooting for Avaya Aura® Core Components (7220C)
Avaya Aura® Session Manager for System Administrators (9U00160K)
Avaya Aura Session Manager and System Manager Implementation, Administration, and Support (9U01003K)

Unified Communications Applications

Voice
Avaya Session Border Controller Implementation and Maintenance (5U00090K)

Unified Communications Platforms

Messaging
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Voice
Avaya Aura® Communication Manager and Communication Manager Messaging Support (5U00060K)
Servers & Applications
Avaya Application Enablement Services Implementation and Administration (ATI02595IEN)
Voice
CS 1000 Upgrade and Avaya Aura® Integration Bootcamp (9U00166I)
Avaya Aura Communication Manager Fundamentals (ATI01672V)
CS1K Rls 7.5 - Support Specialist Bootcamp (CS1KSSBC75)